bij het onwikkelen en realiseren van je organisatiestrategie
voor Managers, Communicatie- en HR-professionals en veranderaars
Betrokken klanten leveren twee keer zoveel kans op goede bedrijfsresultaten – hoe betrek jij je klanten?
Tof dat je je inschrijft voor ons webinar: zo betrek je klanten in het ontwikkelen en realiseren van je organisatiestrategie.
Je ziet de wereld om je heen veranderen en je denkt: Hoe blijf ik nu echt relevant voor mijn klanten? Heb ik nu echt een goed beeld van wat zij belangrijk vinden?
Volgens onderzoek hebben organisaties die klanten betrekken bij het productontwikkelingsproces twee keer zoveel kans op goede bedrijfsresultaten. Ook zijn zeer betrokken medewerkers gemiddeld 22% productiever dan degenen die niet actief betrokken zijn.
Steeds meer organisaties houden zich bezig met co-creatie met klanten. Bij co-creatie gaat het om ‘een innovatieproces tussen een organisatie en klanten om gezamenlijk waarde te creëren’. Hoe creëer jij co-creatie?
Aan de hand van praktijkvoorbeelden deel ik hoe je simpele structuren kan inrichten, zodat (bijna) alle medewerkers gaan luisteren naar- en/of co-creëren met klanten:
De basisprincipes van co-creatie en luisteren naar klanten
Simpele structuren en toepassingen om dit continu vol te houden
Samen met de klant de strategie ontwikkelen en realiseren
Na dit webinar vertrek jij met een aanpak en ideeën om je klanten in de (maatschappelijke) organisatie waar jij werkt te betrekken en praktische tips die je morgen al kan gaan implementeren.
Bronnen – Report by McKinsey & Company, The business value of design, 2018 – Gallup, multi-study analyses, The Benefits of Employee Engagement, 2013
Reden om erbij te zijn?
Je vertrekt met een aanpak en ideeën om je klanten in de (maatschappelijke) organisatie waar jij werkt te betrekken en praktische tips die je morgen al kan gaan implementeren.
Lees hoe wij visie en missie definiëren en leer waarom het scheiden van toekomstbeeld en rol essentieel is voor strategische planning en ambitieniveau.
Ontdek hoe Starbucks’ alignment-investering na de recessie hun succes herdefinieerde, hun positie als koffiegigant herstelde en uiteindelijk $32.2 miljard omzet bereikte.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.OkLees meer