Op de wc gebeurt het
Al minimaal een jaar hangt deze poster op de toiletten van Careyn.
Ik denk erg impact vol om verschillende redenen:
📢 De inhoud van de boodschap sluit aan op de belevingswereld en behoefte van de medewerker. De cijfers liegen er niet om: niet alle zorg medewerkers kunnen rondkomen en hebben te kampen met veel stress.
🚽 De boodschap is er één die je privé aan de medewerker wilt delen, de plek is daarmee dus ook slim gekozen.
✔️ Alle bezwaren om geen gebruik te maken van de interventie worden weggenomen.
🛠️ Er wordt veel aandacht besteed aan de uitdaging en er worden direct laagdrempelige oplossingen/ handvatten aangeboden.
Wil je meer ideeën op doen over soorten interventies en hoe je deze vormgeeft? Op 23 april geven we een online webinar: Zo breng je mensen in beweging: de kracht van interventies.
✏️ Klik hier om je direct in te schrijven.
INspiratie 
Hoe Lego de connectie met hun doelgroep weer terugvond
Het ging slecht met Lego, maar zij hervonden connectie met hun doelgroep en kwamen uit de crisis. Hoe deden ze dat?
Strategie-introductie: Meer dan een eenmalig evenement
Gemiddeld 50% van de medewerkers kent de strategie van de organisatie niet. Hoe introduceer je een strategie in de organisatie?
Regionale samenwerking in de matrix-regio
De regiovisie op de toekomst van de ouderenzorg op de Noord-Veluwe gaat o.a. uit van samenwerking in een matrix-regio.